Friday

Жинхэнэ дурлал

Нэгэн залуу хархүү нэг бүсгүйн араас удаан гүйжээ. бүсгүй тэсэлгүй эргээж хараад:

-Яагаад намайг ингэж удаан дагаад байгаа юм бэ гэсэнд

Залуу: Би чамд хайртай. Бүр дэндүү их хайртай.

Бүсгүй: Эгч минь миний араас ирж байгаа.Тэр надаас илүү хөөрхөн. Би чамайг тоохгүй, чи түүн дээр оч.

Залуу эргээд харсан чинь ард нь царай муутай бсгүй ирж байгааг хараал нөгөө залуу уурлан:
-яагаад надад худлаа хэлэв? Бүсгүй хариуд,

Харин чи яагаад худлаа хэлэв?  Хэрэв үнэхээр надад хайртай бол чи эргэж харахгүй байх байсан юм. Яагаад гэвэл нүд чинь надаас өөр хүнийг харах ёсгүй гэжээ.

No comments:

Post a Comment

Суралцагч байгууллагын эд эс болцгооё

Энх-Амгалан Лувсанцэрэн Сайдын хамт олонтойгоо ярихад давтан давтан хэлсэн "Суралцагч байгууллага" гэж юу болох талаар товч мэдээ...